Kontakt do BNP Paribas Bank Polski
Z BNP Paribas Bank Polski możemy kontaktować się telefonicznie, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie (odpowiedz udzielana jest w ciągu 24h, w dni robocze) , a także Czatu od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 21:30 oraz w soboty i niedziele w godzinach 9:00 - 16:30. Klienci banku mogą czatować z konsultantem w bankowości internetowego GOonline.
Kontakt telefoniczny ☎
Aby skontaktować się telefonicznie z BNP Paribas Bank Polski mamy do dyspozycji kilka numerów telefonu.Klienci Indywidualni obsługiwani są pod numerem 500 990 500 (pod numerem tym możemy również zastrzec kartę płatniczą, a także zgłosić reklamację) lub 22 134 00 00. Konsultanci dostępni są 24/7.
Infolinia dla małych przedsiębiorstw oraz rolników prowadzona jest pod numerem 500 970 345 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00.
Klienci Bankowości Premium obsługiwani są pod numerem 500 970 341 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00.
Dla przedsiębiorstw (firmy prowadzące pełną sprawozdawczość, z przychodem za ubiegły rok między 4 a 60 mln zł) prowadzona jest Strefa Obsługi Biznesu pod numerem telefonu 22 548 29 26 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00.
Dla korporacji (przychód powyżej 60 mln zł) prowadzone jest Centrum Obsługi Biznesu pod numerem 22 548 29 30. Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00.
Kontakt telefoniczny |
Klienci Indywidualni Małe przedsiębiorstwa oraz rolnicy Bankowość Premium Przedsiębiorstwa Korporacje
|
---|---|
strona www | |
Adres |
BNP Paribas Bank Polska S.A. |