Getin Bank Kontakt

Kontakt do Getin Banku

Z Getin Noble Bankiem istnieje możliwość kontaktu telefonicznego, mailowego jak i poprzez formularz kontaktowy. Za pomocą formularza można kontaktować m.in. w sprawie ofert czy złożyć reklamację.

Kontakt telefoniczny ☎

Aby skontaktować się telefonicznie z Getin Bankiem należy dzwonić na Infolinię pod numerem 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 (z zagranicy). Infolinia dla Klientów Indywidualnych dostępna jest całodobowo, 7 dni w tygodniu z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które to obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00. Najszybciej dodzwonisz się między godziną 7:00 a 10:00.

Aby zastrzec kartę należy zadzwonić pod numer +48 32 604 31 61, usługa czynna jest całodobowo, 7 dni w tygodniu.

Obsługa telefoniczna Sektora publicznego oraz Klientów firmowych odbywa się pod numerem 608 019 700 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00.

Kontakt e-mail

Aby skontaktować się mailowo należy wysłać wiadomość na adres kontakt@getinbank.pl

 

 

rodzaj kontaktu
Kontakt telefoniczny

Infolinia
664 919 797
+48 32 604 30 01 (z zagranicy).

Zastrzeżenie karty
+48 32 604 31 61

Sektor publiczny, Klient firmowy
608 019 700

 

Kontakt email

kontakt@getinbank.pl

Adres

Getin Noble Bank SA
Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C
00-843 Warszawa
Polska

Dane kontaktowe z dnia