NFZ Telefoniczna Informacja Pacjenta Kontakt

Kontakt do Telefonicznej Informacji Pacjenta

Z Telefoniczną Informacją Pacjenta NFZ możemy kontaktować się telefonicznie, mailowo za pomocą czatu lub formularza kontaktowego. Istnieje również możliwość zamówienia połączenia z konsultantem.
Kontaktując się z TIP otrzymamy informacje o:
- świątecznej i nocnej opiece medycznej, najbliższym SOR czy aptece w której znajdziesz swój lek
- najbliższym terminie do lekarza specjalisty,
- poznasz prawa pacjenta.

Kontakt telefoniczny ☎

Aby skontaktować się telefonicznie z TIP należy dzwonić na Infolinię pod numerem 800  190 590 lub +48 22 125 66 00 (dla dzwoniących z zagranicy). Aby połączyć się z konsultantem, po zgłoszeniu automatycznej sekretarki należy wybrać 1. Infolinia czynna jest całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Aby połączyć z się z Biurem Rzecznikiem Praw Pacjenta, należy po zgłoszeniu automatycznej sekretarki wybrać 2. Konsultanci Biura Rzecznika Praw Pacjenta pracują w godzinach 8:00-18:00.

Kontakt email

Aby skontaktować się mailowo z TIP należy wysłać wiadomość na adres: tip@nfz.gov.pl

rodzaj kontaktu
Kontakt telefoniczny
Kontakt email

tip@nfz.gov.pl

Adres

Narodowy Fundusz Zdrowia - Centrala
ul. Rakowiecka 26/30
02-528 Warszawa
Polska

Dane kontaktowe z dnia