Kontakt do Premium Mobile
Z Premium Mobile, Polskim operatorem komórkowym mamy wiele możliwości kontaktu. Możemy kontaktować się telefonicznie, mailowo lub za pomocą aplikacji Messenger. Dla osób zainteresowanych ofertę Premium Mobile istniej możliwość zamówienia kontaktu, w tym celu należy podać swój numer telefonu oraz imię i nazwisko.
Reklamacje należy zgłaszać w specjalnej zakładce systemu abonenckiego Self Care.
Kontakt telefoniczny ☎
Aby skontaktować się telefonicznie z Premium Mobile mamy do dyspozycji kilka numerów telefonu.
Jeśli chcesz dokonać zakupu przez telefon, należy dzwonić na Infolinię pod numerem 22 230 07 82. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w soboty i niedziele w godzinach 9:00 - 16:00. Infolinia w święta jest nieczynna.
Aby skontaktować się z Działem Obsługi Klienta należy dzwonić pod numer 2999 (z telefonu Premium Mogile) lub 22 230 09 99, 722 792 999 ( z telefonu innego operatora). Dział Obsługi Klient pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 21:00, w soboty i niedziele w godzinach 9:00 - 16:00, w Wigilie w godzinach 8:00 - 15:00, Sylwester 8:00 - 19:00, w święta infolinia jest nieczynna.
Kontakt email
Aby skontaktować się mailowo z Działem Obsługi Klienta należy wysłać wiadomość na adres: @ - sprawdź adres e-mail
Kontakt telefoniczny |
Zakup przez telefon Dział Obsługi Klienta |
---|---|
Kontakt email | |
strona www | |
Adres |
Premium Mobile Sp. z o.o. |
Adres do korespondencji |
Premium Mobile Sp. z o.o. ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów
|