Kontakt do Home.pl
Z Home.pl możemy kontaktować się 24h/dobę telefonicznie, za pomocą formularza kontaktowego, czatu czy aplikacji Messenger (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00).
Kontakt telefoniczny ☎
Aby skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta Home.pl należy dzwonić na Infolinię pod numerem 504 502 500, a następnie wybrać:
0 Logowanie, obsługa i zmiana hasła do panelu
1 Płatności oraz zmiana właściciela usług
2 Domeny, hosting, poczta e-mail i certyfikaty SSL
3 Sklep internetowy lub aplikacja homebiuro
4 Serwery VPS, chmura lub serwery dedykowane
5 Tworzenie stron WWW, aktualizacje CMS
6 Microsoft 365, Google Workspace, Sitelock, Antywirusy i Acronis Backup
7 WordPress - instalacja i konfiguracja
Infolinia obsługiwana jest całodobowo.
Klienci Home.pl przed połączeniem z Biurem Obsługi Klienta proszeni są o przygotowanie ID konta oraz kodu autoryzującego, który znajdziemy w 'Panelu Klienta' - 'Wsparcie klienta'.
Kontakt telefoniczny | |
---|---|
strona www | |
Adres |
Home.pl |