Play Kontakt

Kontakt do Play ☎️

Z firmą Play możesz kontaktować się telefonicznie lub za pomocą czatu z konsultantem. Aby skontaktować się w ten sposób należy podać imię, nazwisko, numer konta abonenckiego lub telefonu, którego dotyczy sprawa, hasło do konta (z umowy), PESEL i adres zameldowania. Informację te potrzebne są do zidentyfikowania Klienta. W przypadku klientów biznesowych należy podać pełną nazwę firmy, adres siedziby i NIP.

Kontakt telefoniczny ☎

Jeśli jesteś Klientem indywidualnym i chcesz skontaktować się z firmą Play telefonicznie, należy dzwonić pod numer 790 500 500 lub *500 (jeśli dzwonisz z telefonu w Play). Numer dla Klientów biznesowych to 790 600 600 lub *600 (jeśli dzwonisz z telefonu w Play). Czas oczekiwania na połączenie to około 15 sekund.

Kontakt czat

Aby skontaktować się z Play za pomocą czatu, należy na stronie internetowej Play kliknąć na okienko w prawym dolnym rogu 'Dzień dobry. Co mogę dla Ciebie zrobić'. Jest również możliwość porozmawiania na czacie z konsultantem za pomocą aplikacji Play24. Usługa ta dostępna jest dla klientów indywidualnych oraz prowadzących działalność gospodarczą.

 

rodzaj kontaktu
Kontakt telefoniczny

Klienci indywidualni
790 500 500
*500 (jeśli dzwonisz z telefonu w Play

Klienci biznesowi
790 600 600
*600 (jeśli dzwonisz z telefonu w Play)

Adres

P4 Sp. z o.o.
ul. Wynalazek 1
02-677 02-677
Polska

Adres do korespondencji
P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 43 02-671 Warszawa
Dane kontaktowe z dnia