PUESC Kontakt


Kontakt do Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych ☎️

Z PUESC możemy kontaktować się telefonicznie oraz mailowo.
Zalogowani użytkownicy PUESC w przypadku problemów mogą skorzystać z Help Desk SISC - portal CSD. Aby zgłosić problem przez ten portal należy po zalogowaniu do PUESC wybrać z górnego Menu Pomoc, następnie Help Desk SISC - portal CSD dla zalogowanych użytkowników, otworzy się w nowym oknie portal CSC gdzie z bocznego menu należy wybrać Nowe zgłoszenie i wypełnić wszystkie wymagane pola.

Kontakt telefoniczny ☎

Obsługę zgłoszeń telefonicznych zapewnia Help Desk SISC. Nie wszystkie jednak usługi posiadają wsparcie telefonicznie, przed wykonaniem telefonu zalecane jest sprawdzenie w FAQ czy dana usługa posiada wsparcie telefoniczne.
Aby skontaktować się telefonicznie z konsultantami Help Desk SISC należy dzwonić pod numery: 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych), 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych) lub +48 22 330 03 30 (z zagranicy).
Aby uzyskać wsparcie w  korzystaniu z aplikacji mobilnej e-TOLL PL w zakresie innym niż przekazywanie danych do rejestru SENT należy dzwonić pod numer 22 24 337 77 (płatności za przejazd po płatnych odcinkach autostrad zarządzanych przez GDDKiA: A2 Konin-Stryków i A4 Wrocław-Sośnica). Wsparcie zapewniają konsultanci Help Desk e-TOLL PL.
Wsparcie konsultantów jest całodobowe z wyjątkiem przerwy technicznej w godzinach 21:00 -22:00.

Kontakt email

Zgłoszenia można również przesłać drogą elektroniczną, jest to opcja tylko dla użytkowników posiadających konto na PUESC.
Zgłoszenia należy wysyłać na adres: @ - sprawdź adres e-mail.
Aby uzyskać wsparcie dla NCTS2 w sprawach związanych z tranzytem towarów i wykorzystaniem systemu NCTS2 (grupa usług "Tranzyt towarów" należy wysłać wiadomość na adres: @ - sprawdź adres e-mail.
Aby otrzymać wsparcie dla EMCS PL2 w sprawach związanych z obrotem wyrobami akcyzowymi i wykorzystaniem systemu EMCS PL2 (grupa usług "Przemieszczanie wyrobów akcyzowych (EMCS PL2)")  należy wysłać wiadomość na adres: @ - sprawdź adres e-mail.
 Wsparcie dla e-TOLL możemy uzyskać pod adresem: @ - sprawdź adres e-mail w zakresie związanym z przekazywaniem poprzez aplikację e-TOLL PL danych geolokalizacyjnych pojazdu do rejestru SENT oraz pod adresem: @ - sprawdź adres e-mail w pozostałym zakresie.

 

rodzaj kontaktu
Kontakt telefoniczny

Help Desk SISC
22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)
801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
 +48 22 330 03 30 (z zagranicy).
Help Desk e-TOLL PL (w zakresie innym niż przekazywanie danych do rejestru SENT)
22 24 337 77

Kontakt email

@ - sprawdź adres e-mail
wsparcie dla NCTS2
@ - sprawdź adres e-mail
wsparcie dla EMCS PL2
@ - sprawdź adres e-mail
Wsparcie dla e-TOLL (oprócz przesyłania danych do rejestru SENT)
@ - sprawdź adres e-mail

Adres

Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych
Polska

Dane kontaktowe z dnia